Ако оставим настрана изключително тежкото техническо състояние на машините, прогнилите корпуси и амортизацията, 90% от спиранията се получават от наличието на отпадък, който няма място в бункерите на ОП СПТО.
![🚫](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f6ab.png)
![🚫](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f6ab.png)
![🚫](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f6ab.png)
![🚫](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f6ab.png)
![🚫](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f6ab.png)
![🚫](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6f/1/16/1f6ab.png)
Не е редно със средствата, плащани от всички нас, да се обработват отпадъци на фирми. Тези производствени отпадъци са отговорност на фирмите за рециклиране и оползотворяване, които получават пари за тази своя дейност.
Това, което виждате е намотано въже и чембери, които причиняват поредната авария, поредното спиране за няколко часа.
Бъдете отговорни!
![May be an image of 1 person and text](https://scontent.fsof5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/461182845_122173671674146849_3135313950283805485_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=r2QOpOR57ngQ7kNvgF2cgYG&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fsof5-1.fna&_nc_gid=AB3AJv72FhMEY0aL43XEnUr&oh=00_AYCaBhhvwabJSSPHJoTZ1DF8IREYrnn8_g7VMr4SsFwxlA&oe=67552CBB)